Nytt inlägg via luren blir det

Hej people! Som ni ser så skriver jag via min mobil eftersom jag vill haha. Det känns som om varje gång jag sätter mig vid datorn få jag liksom blackout och då vet jag inte vad jag ska skriva överhuvudtaget. Men idag har det varit en tråkigt lördag måste jag erkänna! Det kändes som en söndag:-( min tråkiga dag började med att jag fick städa hela hemmet efter det tog jag det bara lugnt men sen började jag känna mig lite ensamt vafan och självklart ville jag hitta på något för att sluta tänka på och ta självmord haha. Jag gick hem hos nyawa och var med henne meri och maimuna... Det blev tråkigare tyckte jag hahaha! Efter ett par timmar gick vi ut och meri taggade hos hennes mormor. Så var det de tre negrarna kvar till slut-.- vi Chillade hemma hos maimuna ett tag också sen taggade vi vid om mitt område och var hemma hos mamie(nyawas kusin) vi Chilla där sen var det dags och rulla hemåt och nu ligger jag på sängen och ruttna. Ska lägga ut bilder från idag sen när jag sätter på datorn;-)haha. bless/juliette

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0