NEW LOOK

Shiiit va trött jag är!
Igår kväll var jag uppe tills klockan 2..Mamma höll på fixa mitt hår
och det gick så segt eftersom hon va också trött. Det kändes som om
vi skulle aldrig bli klara:-O men jag blev nöjd med den faktiskt..
hahah jag fick större ögon av håret men annars har jag kines ögon
men aja ska nu slänga in några fula bilder på nya hair stylen jag tog nyss..
WARNING: fett fula bilder. har precis vaknat och då kan jag se skit sur ut men
jag är inte det och jag tänkte ta bilderna igår när jag blev klart med håret
men jag var för trött så jag gick bara in i rummet och la mig
HAHAHA VISST ÄR JAG VACKER

drop an comment
Postat av: clara

va fint håret blev:-)

bilden som du har på headern passade dig rätt

braa också:-)

du borde bli en modell tkr jag, du har ett fint ansikte<3:-)

2011-04-04 @ 09:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0