Morgon piigg är jag

Ligger på sängen o känner mig jävligt pigg.. Jag känner mig skit hungrig..
Men jag orkar inte gå upp och fixa mat, alla andra sover fortfarande och jag vill
inte vara den som väcker de, jag gör aldrig något i tystnad och det är synd haha.
Igår hände det inte mycket.. jag taggade hem  hos nyawa med syrran och senare kom
gi och zizi över, vi satt bara och chillade, sen kom en film på tv som heter precious..
Den filmen är både sorgligt och bra även om jag inte hann se slutet, men jag ska se till
att jag kollar på hela för den va skit intressant. mmh men nog om filmen.
Jag har ingen aning om hur dagens planer ser ut och jag tänker inte heller planera något
för jag lyckas alltid få otur när jag planerar att göra något kul med mina vänner.
Så vi ska se hur dagen blir. ska nu droga mig med lite love music och kolla på kläder från nätet
Bless//juliette
FAKE SMILE ASSÅ HAHA!


drop an comment
Postat av: celina

OMG DU SER UT SOM EN SKÖN TJEJ!! DAAAAMN!!!



WORK IT GIIIIIRL;D

2011-04-20 @ 14:03:27
Postat av: martina

Ååh va kul :) jag har också dansat hela mitt liv!

<3

2011-04-20 @ 14:30:01
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: patte

Du är så fin:-)! älskar dina kläder

2011-04-20 @ 21:15:02
Postat av: Anonym

ahaha äntligen någon som tycker samma sak som mig. Oooh tack dsm :)<3 KRAM

2011-04-20 @ 22:18:48
URL: http://ornellanizii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0