Lite efterbliven men vem bry sig egentligen.

För ca en månad sen bad någon mig lägga ut bild på alla mina skor jag har här hemma
och jag hade lovat den personen att jag skulle göra det dagen jag pallar.
Den dagen är idag. Jag ska nu lägga ut bild på alla mina skor jag har här hemma.
Hade tänkt ta bild på alla mina skor men jag orkade inte för de flesta av mina skor var i källaren
fast jag tog bild på några.. tycker att det är helt onödigt med det här but i gotta please my readers.
warning: förvänta inte er att skorna kommer att vara rena eller något sånt.
1: party shoes
2:winter shoes, inte så oftast jag köper vinterskor. jag klarar mig
utan de faktiskr
vardags skor eller vaad det fan nu kallas igen.. men ni fatta va jag
menar eller hur??
tyvär så orkade jag inte hämta de andra men det här få juu fan räcka
tycker jag :-O

drop an comment
Postat av: ohhmygod

har du flera andra skor i källaren?!:-O laaaakk hur många skor har du tjejen? jag har 4par hemma o du har hela stan hemma:-O riiik yaaooo

2011-04-02 @ 15:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0