jag har haft nästan allt möjligt

Klockan är 05:42 och jag ligger på min säng och har absolut inget för mig.
Jag somande riktigt tidigt idag och jag vaknade kl4, nu kan jag inte somna om.
Jag låg och tänkte på att jag har haft allt möjligt(hairstyle) en gång i tiden var den här svartingen blond haha
ska försöka lägga ut bild på den ifall jag hittar den och förra sommaren var jag rödhårig afro/kruligt,rasta,långa flätor och mm.
jag önskar att jag hade alla bilder på mig när jag hade både fula och snygga(hairstyle)
Just nu har jag kort men tänker skaffa lugg efteråt sen på sommaren funderar jag på att ha något annorlunda.
Men fortfarande skit snyggt!
1a: bilden på vänster sidan har jag nu ifall ni undrar men jag antar att ni redan visste om det.

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0