jag borde bara ta och Slappna av bara

Ligger på sängen och är så uttråkad! jag vill upp men jag orkar inte heller
känner mig riktigt seg, när jag vakande för 1timme sen var jag skit glad
men nu är liksom... jag vet inte vad. Jag hatar när jag får en dålig känsla från ingenstans
Det känns som om något dåligt kommer hända och jag är inte glad över det nånstans.
YUUUPP men nu ska jag upp till centrum och handla något för mig själv o min mamma
såå jag hör av mig när jag väl gör det. BLESS//juliette

drop an comment
Postat av: aaa

går din lille tjockis

2011-04-23 @ 11:29:48
Postat av: juliette

hahah jag har redan gjort det;-)

2011-04-23 @ 11:37:26
URL: http://blaackbeaauttiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0