I'm so full and relaxed right now

YÄÄPPP rubriken stämmer! jag är så mätt och avslappnad haha:-)
Mat är underbar vet ni..! Den få en och må bra när man är nere haha!
Mamma har inte kommit hem än... hoppas hon sover över iaf..
Jag vill vara ensam hemma för en dag bara! Det har varit skön hittils

Min dag har varit helt ok, Först var jag på skit dåligt humör för ingen
anledning men senare blev det bättre. Efter kanske en timme kom joe över och
vi chillade bara och ''solade'' HAHAHA! big saajk asso. men nej det var jävlit bra väder
idag! Senare kom nyawa över med maimuna, vi taggade upp mot valsta och joe bjöd på
pizza sen kom vi hem och käkade, GOTT GOTT! Sen var joe tvungen att tagga hem så vi gick med
honom halva vägen:-p. Sedan taggade vi hem hos nyawa och chillade ett tag sen kom vi hem hos mig
och pratade och sånt nu sitter jag här och funderar på hur faan jag ska göra alla mina läxor!!!
Bless//juliette






drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0