Igår

hellu hellu, jag glömde blogga om igår visst märkte jag haha
Det är så fult här hemma att jag inte ens tänker på att använda datorn.
Jag la mig rätt tidigt igår kväll också.
Igår var det en helt vanlig dag med mina svartingar, Jag sa ju innan att jag skulle
tagga hos nyawa men min syster segade sig så nyawa kom över med maimuna
Mamma tvingade oss alla att gå uf eftersom hon skulle göra något eller hon behövde hemnyckeln bara
Vi fortsatte mot V-ringen hos linda o de andra, ringde upp joe om han kunde komma ut. Han och Morgan kom
och träffade mig bredvid deras hus sedan rullade vi alla mot fotbollsplanen och kollade på fotboll, och de sög
för det första var det blandade! gamla unga snorungar.. alla spelade tillsammans så det såg bara helt sjukt ut
Vi tröttnade så vi tjejer satt under skolan och börja snacka om treys konser, assåå jag fatta inte att några tjejer bangade när han försökte kyssa de! vi fucking snackar om TREY SONGZ!!!!!! assåå jag blir sur bara av att tänka på det. Senare fick jag ett samtal från mamma som bad mig och komma hem för att handla lite åt henne eftersom mina kusiner och moster är här med deras barn som är både gulliga och jobbiga! Men vad ska man göra?!
Ska ta och försöka sova lite om ens jag kan-.-
BLESS//juliette
palla inte ladda upp bilderna, två får räcka<3

drop an comment
Postat av: martina

hahahah de är de :D han tog upp 2 tjejer som dissade honom när han försökte kyssa dom!! jag fattar inte. dom ville leka svåra men fuck det där, det är trey haaaallåå! får man chansen, ta den! han skulle varit våldtagen o allt om jag kom upp på scen hahah! <3

2011-04-22 @ 14:30:02
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0