IDAG GÄLLER DET LONDON.

HEEEY PÅ ER!
idag är det så att jag åker till london
äntligen har dagen kommit som jag har väntat på!
det här kan vara mitt sista inlägg för idag...
måste börja fixa mig o sånt och kontrolera att jag har packat exakt allt i resväskan
jag kommer hem om en vecka! må gud vara med mig under resan.

Kommer sakna er alla! ni vet vilka ni är:-D
men mest kommer jag sakna YAZZIE,NYAWA,LINDA OCH JEHONA<3

NYAWA: kommer sakna hur vi bruka mobba varandra hahahah
Kommer att sakna våran tråkiga stunder på so lektionerna när vi sitter
och snackar skit om de flesta i klassrummet ¨på creol! hahaha
kommer att helt enkelt sakna diiig biitch<3 muuuuaawwh!

Yazzie min negro, dig kommer jag också sakna såklart!
Kommer faan sakna dina sms och hur du brukar alltid mobba mig och kalla
mig för tjockis..(fast än det är du som e tjockisen..)hahah men jag kommer
sakna allt med dig<3<3

Linda asså du är min dumma black girl! hahahah du är så dum att ja känner mig
smart varje gång jag är med dig! Kommer sakna våran snack om killar och livet
HAHAHAHA! men mest kommer jag att sakna din sjuka humor och dumma dig såklart<3

Jehona min mike tyson! assåå dina slag kommer jag inte sakna nånstans:-O
du slå som en man! men jag kommer att sakna våran stunder när vi skrattar
åt ingenting under lektionerna, kommer sakna hur du brukar
kolla på andra som om du vill döda de ahaha fett gullig jag sväär!
du fåå ha det så kul i skolan utan mig hahahah. hoppas ingen slår dig bitch
puuuusssszzzz<3


RESTEN AV ER FÅ HA DET SÅ BRA I SVERIGE!<3<3


drop an comment
Postat av: :-(jassåå...

jag trodde jag var en av dina bästa vänner.. men ajaaa nu vet jag vilka ä dt jag kan lita på....:/

2011-04-04 @ 12:38:00
Postat av: Yazzie

NAAAAAAAAAAAAAAAW baby vi kommer sakna dig med din negrolita :p KOM TILLBAKA MÅSTE HA NÅGON ATT RETA !!! :(

2011-04-04 @ 21:58:06
URL: http://yazzielicious.blogg.se/
Postat av: nyawa

koooom saknar dig skit mycket allt känns så tomt utan dig :(

2011-04-05 @ 19:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0