FREDAG! och ni vet vad det gäller vaaa??!:-D

God Morgon, jag bloggade inte igår såg ni
jag orkade faktiskt inte... inget intressant hände igår så jag behöver
inte blogga om gårdagens, klockan är halv åtta just nu och jag vaknade
för kanske en kvart sen. Jag har soov morgon idag så bästa men jag börjar halv tio
Idag har jag spexfoto!:-D bara gud vet vad jag ska vara för alla mina vänner
psykar mig i hjärnan, en säger bli kaninn det blir skit kulo den ena säger bli keri eller
något sexigt eller kanske en het soldat osv. Men jag ska snart upp och duscha sen packa
allt jag ska ta med mig hoppas bara jag inte glömmer något. jag hör av mig när jag är klar
Bless//juliette

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0