Fortsättningen på fredagen

Tänkte blogga om vad jag gjorde efter skolan såklart
hade tänkt göra det i första inlägget jag gjorde nyss men tyckte
att det skulle vara myckt och skriva.

Igår efter spex taggade jag hos nyawa och chillade där sen var jag tvungen
och tagga hem och hämta mina saker eftersom jag skulle sova hos henne
Efter ett par timmar åkte vi alla mot stan och där träffade man Jay snyggingen
vi var på plattan chillade typ, sedan kom lucas för att jag skulle vara med honom
så vi alla var med varandra och tog det bara lugnt med dansgruppen
Men sen blev det lite tråkigt så alla andra taggade hem, jag nyawa,sheba
och min syster fortsatte mot sundbyberg för att käka. klockan blev mycket och vi började
rulla hemåt. Bless//Juliette

min vackra ängel<3

JAY THE SWAGGA BOOY

LUCAS&NYAWA




Diaaana<3


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0