Fatta inte varför onsdagar ska alltid vara tråkiga

Min dag började med att jag vaknade tidigt och det var bra för jag pallade inte komma försent som vanligt och det gjorde jag inte heller. Skolan gick skiit segt enligt mig, Det kändes som om det fanns inget och göra idag speciellt på sista lektionen som var svenska. De var så trååkigt, var nära på att hoppa ut genom fönstret att vara helt ärligt.. -.-! Måste bara säga att vädret är mucho good assåå haha nu känns det som sommar eller inte direkt men sommaren närmar sig iaf
hahah några ego bilder jag tog på svenska lektione(uttråkad var jag)






drop an comment
Postat av: Anonym

AHAHHA SÖTA bilder! jadå jag trivs bra här det litet och mysigt på något sätt, men kan var skit tråkigt ibland.så tror inte att jag bor kvar här i framtiden när man väl ska flytta hem ifrån:) haha känns lite små kul att fråga massa frågor här på bloggen, våre kanske bäst att ta det i chatten på fb?. Btw kollade på en länk som en tjej ginette länkade på sin fb o det va nån dance crew chacha nått hehe visste inte att du var med SKIT GRYMMA Ni är :D Bless

2011-04-27 @ 19:53:48
URL: http://ornellanizii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0