Ett inlägg från maimunas dator

hellu hellu på er!
Just nu är jag hemma hos maimuna och hjälper henne
att hitta kläder inför festen ikväll och jag lyckades hitta något
skiit fint som passade henne som fan.

Jag har inte haft tiden och blogga eftersom jag är inte hemma
jag sov hos min älskling nyawa i fredags och jag är kvar hos henne
ska hem imorn.

Igår var det så att jag jag hade spex och jag hade ingen aning om vad jag skulle vara
så jag hitta bara något och tog på mig.. haha ska lägga ut bilder från spex
























drop an comment
Postat av: Nella

AHAHHAHAH FYFAN VILKA SKÖNA BILDER HAHAHHAH och din kropp fyfan va fin kropp du har unge:) dela mig dig av det goda lite.Puss

2011-05-01 @ 12:40:43
URL: http://ornellanizii.blogg.se/
Postat av: memziiy

assso ärligt vad skulle du föreställa damen? o nyawa?

2011-05-01 @ 22:06:53
URL: http://brownishangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0