DAY TWO IN LONDON

HELLO PEOPLE!
sitter justr nu och kollar pa tv och chillar
idag har dagen varit helt ok haha

jag morsan o syrran gick ut och london e ett vackert land eller stad fuck vet jag!
haha allt e sa annorlunda och roligt plus det e sommar har! det e sa varmt. fatta inte
varfor sverige e inte lika varmt :/ men men vad ska man gora om ett land suger!

imorn ska jag traffa my baby girl samuella, tack gud hon e ledig imorn sa jag far chansen att traffa
henne. langtar som fan

Btw hahaha idag hande det en fett rolig grej: idag fanns det tva svarta som brakade ute pa stan
och det var skit kul hahah tankte filma men var radd att en av de skulle borja springa efter mig eftersom
han var inte normal! och det finns for manga snygga killar maste jag saga! me love london som fan
bless//juliette
haha gammal bild, bilderna finns i kameran men palla inte ladda upp de sorry!

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0