DAY THREE IN LONDON

HELLO  THERE PEOPLE!
Hur mar ni idag? jag mar bara for bra och jag har matt bra sen jag kom hit
haha jaahh du jaa tre dagar har jag varit i paradiset, skiit skoont

Iaf idag gick vi ut ratt tidigt! typ kl11 haah jag tkr iaf att det e tidigt
asso london e sa stort! hela tcentral shopping center e som deras lilla centrum:-O
Men nog om det, vi var nanstans i london, kommer inte ihag vart men det var ett fint stalle
vi shoppade och sa men det blev inte mkt shopping eftersom jag hade inte sa mkt cash buuhu:-(
nu angrar jag mig vfr jag anvande alla mina pengar pa hor alvik festen-.-!
det finns sa snygga klader har, man har bara lust och ta med sig allt! ville grata nar jag kunde inte
kopa exakt allt jag ville.
Nagra timmar senare blev vi skiit hungriga och vi gick till ''KFC'' bara kyckling haha my favo food!
fyyfan asso nu forstar jag vfr folket e feta i det har landet! alla ater sa javla mkt och jag forstar att de gor
det for these fat asses got some sweet food! och man kan inte motsta kycklingen och allt annat
sen borjade vi rulla hemat nu sitter jag bara och chattar med mina djur pa fb
bless//juliette
gammal bild! ni fa bilder nar jag kommer hem lovar jag


drop an comment
Postat av: Lucas

juliette kom hem! i miss you:-( har ingen och o prata med just nu

2011-04-09 @ 15:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0