DAY ONE IN LONDON

hello people!
just nu e jag i london, och det e skit skont och vara har
som ni ser har jag inte de sista bokstaverna som finns i sverige
sa det blir lite konstigt och skriva.

Hittils e det faan skit roligt haha allt e sa annorlunda har borta
och jag ska inte ens snacka om deras uniformer hahah
igar sag jag en tjej som hade pa sig skol uniform och jag sager bara OMG
skit ful, tack gud att vi anvander inte uniformer i sverige haha.
och om ni undrar vart nanstans jag bor sa bor jag hemma hos min mammas kompis
och gatan heter blackstation hahahah bara svarta som bor har tom haha skon gata

Idag blir det bara att vi chillar hemma och tar det lugnt for vi e skit trott
men imorn kommer att vi att undersoka landet london.
jag ska nu ata saa haajdo
bless//juliette


drop an comment
Postat av: Nicolaymarlin

NICE SITE WELL DONE

2011-05-09 @ 11:28:23
URL: http://nicolaymarlin.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0