Barn älskar mig

Asså det är något jag har märkt. alla nyfödda barn brukar älska mig för ingen anledning!:-O
jag har alltid varit den tjejen som små barn gillar utan att jag ens gör något....
T ex min mosters barn han är typ två månader nu, Han ler aldrig när någon annan håller i honom men så fort jag lägger honom i min famn så börja han liksom skratta och så fort hans mamma skulle amma honom började han gråta för att jag inte höll i honom, sen gav hon mig honom och blev helt lugnt plötsligt!. Jag undrar om mina egna barn kommer att älska mig så mycket som andras barn brukar göra haha!  ajaa inget viktigt men ville bara dela med mig:-D
haha här får ni bild på tjockisen!<3

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0