waste ur money on things u adore

Hej!:-D sitter här hemma hos min bulle hawa och lyssnar på musik. ska nu berätta om igår..

Igår åkte jag till stan med hawa för att köpa väskan som jag pratade om men det fanns bara en kvar så jag gav den bara till hawa och köpte en annan som var också fin:) grejen var att vi var skit rädda och tänkte hela tiden att någon skulle bomba oss när som helst.. och senare på kvällen kom de andra och vi vhillade bara.. ska berätta resten senare. stor kärlek till er//juliette

kolla vad man tog med sig hem igår haha:



drop an comment
Postat av: Diana

Vart nånstans har du köpt din väska och converse örhänger, dom är fina:)

2010-12-19 @ 23:48:07
Postat av: juliette

Väskan köpte jag på hötorget i stan och örhängerna.. köpte jag i european, heh tack:)

2010-12-20 @ 17:02:33
URL: http://blaackbeaauttiee.blogg.se/
Postat av: indiiana

fin väska och converse örhänge



fin stil du har<3

2011-01-08 @ 18:13:30
URL: http://linnplockepinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0