THIS IS ME HAAH!

HEJ! nu ska jag berätta lite om mig själv: Jag heter Juliette Gaszkonser fast mitt namn blev ändrad till kadiatu yekeh dagen jag flyttade hit till sverige och fråga inte mig varför för jag vet själv inte! men men jag är liberian,guinean, senegalis/portugis och jag är 15år bor i märsta men innan det bodde jag i lycksele som de flesta känner inte till eftersom det ligger åt helvete men har sköna minner kvar. jag flyttade hit när jag var ca 7-8år...så jag har nog bott här 8år antar jag(daamn va länge) Bor ensam med min mamma och stora syster, farsan bor i senegal som jag saknar skit mycket. Som person är jag ganska snäll tycker jag ahah men jag kan vara fittig mot de som är fittiga mot mig såklart och jag kan vara ganska aggresiv när någon irriterar mig speciellt när jag är hungrig. haha en till grej ni måste veta, jag var fan killig när jag var 9-10år haha hae magrutor, allt jag tänkte på var fotboll! älskade fotboll som fan och var proffs på att hoppa hopprep bealive me! men nu har jag förändrats lite kan man säga. Jag menar jag har blivit latare när det gäller sport men inte när det gäller att slå någon då har jag alltid styrkan ahhh jusste och min favvo favvo artist är THE SEXBOMB TREY SONGZ! han är så jävla booommbchika woow!:-D  hmhm... kommer inte på något mer faktiskt... om det är något mer ni vill fråga så är det bara att fråga på:) stor kärlek till er//juliette


drop an comment
Postat av: Anonym

är du kristen eller muslim?

2010-12-18 @ 14:40:09
Postat av: juliette

jag är kristen:)

2010-12-19 @ 13:38:47
URL: http://blaackbeaauttiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0