SVAR PÅ TAL

fRÅN dorniaa:
Skulle du kunna visa oss outfitten du ska ha på festen om du nu så hittar:)?
Älskar din blogg, följer den varje dag och jag undrar om inte du kan ha frågestund snart?

Det här ska jag ha på festen idag.. Min mamma valde ut den åt mig så i got no choice
Va glad jag blir:), joo det jag väl göra nån vacker dag:)



Från Mona:
hejsan! vad fick du i julklapp?

HAHAH! hej, tyvär jag fick inget i julklapp denna år faktiskt:-p men är inte heller sur över det:)

drop an comment
Postat av: KNORKAN

Tack sötis, vad glad jag blir :) Jättesnygg outfit! Kram

2010-12-26 @ 13:13:14
URL: http://knorkan.blogg.se/
Postat av: livet på teneriffa

svar: aa okej var härliigt att höra att du mår prima! sj så är det inte så bra men men, man hoppas mår bättre;)



kul att du uppdaterar mkt nu;P lär nog gå in här oftare;) peace sist:D

2010-12-26 @ 21:00:53
URL: http://sweetiieme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0