Dont be afraid of using ur own money

HALLO! kom precis hem, va hemma hos nyawa min bulle men innan det så var jag i väsby med morsan och syrran
Idag skulle vi leta efter något att ta på oss inför festen men såfort vi kom fram ändra mamma sig.
Hon ville att vi skulle göra det tidigt på lördag morgon..-.-
Åhh just nu är jag skiit hungrig!:( Men maten är inte klart än så måste vänta...
Orka inte skriva mer hihi känner mig lite dizzy fizzy(snurrig) såå stor kärlek till er alla//juliette


Som vanligt måste jag köpa något när jag åker nånstans..
Kolla vad jag tog med mig hem idag:


drop an comment
Postat av: Anonym

du borde ha köpt röd string som jag tänkte göra för ett tag sen...(a)

2011-02-16 @ 08:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0