I promise i will never let you go

Haallo på er!:-D Kom hem ca 1timme sen nu sitter jag i min kusins rum och kollar på lite tiiveee
Innan var jag med min bulle Nyawa och Idiioten Elvis, jag låg så jävla skönt hemma och från ingenstans messar nyawa mig och ber mig komma ner till tvättstugan även fast elvis var där..-.-(onödig) but i love that chick
Vi satt där ganska länge kan jag säga och det var inte rolig nånstans så jag höll på däcka där...
Ahh... Nu tänker jag på vad jag ska fucking ta på mig imorn!:-O Om jag inte hittar något tänker jag faan gå dit med pyjamas-.-!

kOLLA VAD VI HITTA IDAG NÄR VI UNDERSÖKTE ELVIS JACKA

MOBIL, 2ST IPOD, KONDOM,NYCKLAR, SUDD, HÖRLURAR,PENGAR, TEJP,PENSILS
GUMMISNODD, HANDSKAR OCH ONÖDIGA GREJER SOM JAG BEHÖVER INTE TA UPP



drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0