I don't follow ur footsteps, i create my own

HALLO HALLO PÅ ER!:-D
mår toppen just nu! asså jag är så hypad
Var i stan med mamma,syrran,zizi,nyawa
Vi skulle köpa något att ha på oss men allt var stängt(badluck)
Iaf zizi hittade i ''DIHO''
sedan hittade nyawas hennes i nån affär som jag inte känner till
Och till slut hittade jag nån överdel som jag hittade eller som min
mamma hittade.. den va väl fin säger vi.. asså jag ska ta bild med hela outfitten
Sedan ska ni avgöra vad ni tycker om hela stilen.
Ska snart tagga hem och städa lite eftersom det kommer gäster hemma hos oss
Så.. Jag hör av mig senare och stor stor kärlek till er alla//juliette

LÅten som sätter ett leende på mitt ansikte när jag känner mig nere!
Älskar älskar den<3


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0