DON'T TELL ME WHAT TO DO

Ligger på sängen och tar det lugnt
Åt precis och jag är rätt mätt kan jag säga!
HMM.. vad gjorde jag när jag va hemma hos nyawa?..
Ahh juste jag gi, syrran och nyawa taggade till gymmet..
Syrrab och gi ville tydligen gymma men efter de hade ätit så mycket
tappa de lusten.. så vi gick ner till spegelsalen och bestämde oss
att dansa istället.. Jag var ganska trött så jag orkade inte dansa
det var bara gi och syrran som fackade ur och jag tog bara bilder på de
Sedan kom jag hem med gi, nyawa och syrran och vi chillade bara...


drop an comment
Postat av: lunaaah

shit vad viga hahah ;o

2010-12-29 @ 12:10:01
URL: http://luunaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHHHA ooomg tänk att du laddade up de:P:O

2010-12-30 @ 12:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0