Bealive what i say, fuck what you've heard

Klockan är 08:23 och jag är fortfarande vaken medan de andra sover ganska djupt.
Jag vill sova nu men tyvär så kan jag inte det(suucks like shiit)
Iaf Jag vet exat hur dagen ser ut för mig och jag hoppas den blir som jag har planerat. stor kärlek till er//juliette


jag måste bara säga att jag älskar min väska galet mycket! jag ska snart köpa i den gröna som reservväska


DAGENS PLANER

*Åker till stan med min bulle och köper en gucci  väska som vi såg för ett tag sen.
*Åker till vårbygård för att träffa jessica och min tiger barre.
*Monique ska pierca mig ikväll!(woohoo)
*chillkväll med mina soulmates<3

drop an comment
Postat av: clara

Vart nånstans har du köpt din väska:-)?

Tung stil du har:)<3

2010-12-20 @ 20:32:31
Postat av: lunaaah

OH DAMN VART ÄR VÄSKAN IFRÅN?? har letat som en galning!!!

2010-12-22 @ 22:08:23
URL: http://luunaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0