Bruden ruttnar snart i sitt eget hem

Faan vilken  keff fredag! jag säger till er att mitt liv är så himla tråkigt att jag längtar inte ens till helg.. Fatta hur tråkigt liv man har hahaha! hellre va i skolan än att vara hemma och göra ingenting!

Jag skulle ha gått hem hos nyawa men det visade sig att hon var tvungen att gå nånstans med hennes mamma och jag trodde att hon skulle vara hemma lite tidigare men det blev mörkt och man tappar lusten och dessutom skulle min mamma inte låta mig hahahah hon skulle ba: vaaaafan ska du göra ute när kln är 11 fast än det är bara 5 på dagen..? kvinnan kollar på vädret och inte själva tiden hahah helt sjukt! men vad ska man göra? så är de flesta afrikaner. Så ni vet så kommer jag att skriva massor med inlägg tills jag somnar för just nu har jag mucho tråkigt!


drop an comment
Postat av: älskar din blogg

Du e så vacker juliette och ditt nya hår passar dig perfekt! gör mer videoinlägg:-) hihi<3

2011-09-24 @ 09:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0