Skön dag med min tjockis yazzie

HEEEJ!<3
Jag kom hem för 1timme sen, just nu sitter jag och lyssnar på musik.
Idag var jag med yazzie, träffade henne i stan sen gick vi runt lite och guud va varmt det va asså!:-O
och hela stan var fullt. Men iaf vi chillade med livet u know haha. Kollade lite kläder sen rörde vi oss mot Mcdonalds. Tjockisen bjöd mig, vilken tur att jag såg min kusin så lånade lite pengar och köpte hot wings. Afrikaner och kyckling assåå haha. Efter maten gick vi runt sen kom yazzies kille(baiyossoh) vi chillade och så
AHHHHH juste!!! och gissa vem man fick syn på?! hahah ERIC SADE! ni vet väl vem han är så jag behöver inte förklara så mycket och jag måste erkänna att han var ganska snygg i verkligheten, jag och yazzie kunde inte låta bli och ta kort på killen. Det va allt för mig idag.
Puss!!

drop an comment
Postat av: helvete

Hur i helvetet blev ni så bra vänner? du och yasmine hatade varandra som satan!

2011-07-03 @ 16:58:02
Postat av: yasmine

vad spelar det för roll hur i helvete vi blev bra vänner...? HUvudsakligen är att vi va mogna o slutade bete oss som omogna snorungar eller?? Dont let any boy come between two girls!!!

2011-07-04 @ 09:55:03
URL: http://yazzielicious.blogg.se/
Postat av: Saga

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 00:07:57
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0