EN DAG KVAR!!!!!!!

HELLO HELLO PÅ ER!<3

Jag somna sent ikväll hahah :-p sorry Llyod.. tror att jag somna när vi prata:-D.
Iaf jag börjar om en kavr om inte mindre, jag börjar iaf kl11 och vi ska städa idag sen ska vi träna på några saker osv
ska rulla uppåt nu och jag måste bara säga att vädret är bläääähhh!-.- sommaren är säkert slut nu.. typisk sverige.. deras sommar e bara 2veckor sen blir det bara regn och regn tills skolan börjar igen. men men vad ska man göra?..
Okii nu måste jag skynda mig!
Pussss<3


drop an comment
Postat av: GUEVACCI

Tjena!



Vill bara berätta att nu byter jag bloggportal för ett tag, jag kommer blogga me bland andra stora bloggar, Hugo, Paow, DennisM ^^ http://guevacci.myshowroom.se Följ med mig dit! :)



Hoppas allt väl med dig? xoxo

2011-06-15 @ 13:28:57
URL: http://guevacci.myshowroom.se
Postat av: dornia

Vad ska du ha på dig imorgon på skolavslutningen?:-)

2011-06-15 @ 14:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0