01:32-Onsdag

Heeeeeeeeej på er!<3
Jag ligger här och gör ingenting faktiskt, borde egentligen sova nu men kan fan inte så aja nu ska jag berätta lite om vad jag har gjort idag eller igår.. same shit.
Idag så gick jag ner till midgårdsbadet med några vänner, snacka om att vädret var skit fint!:-D iaf senare kom yazzie också. shiiiit känner mig så lat. palla inte skriva vad jag har gjort eller kan bara förkorta snabbt.
Vi alla var där nere på midgårdbadet, hade skiit kul eftersom vi var många och det fanns mycket folk plus vädret var perfekt. jag ska vara ärligt så palla jag inte skriva men jag säger bara att den här dagen var bara för tung och jag hade skiiit kul att det inte ens går och beskriva hur kul jag hade haha jag laddar upp bilder istället:
Kommer inte att ladda upp alla bilder för jag tog skit många men ni får nöja er med bilderna jag laddar upp nu

drop an comment
Postat av: anonym

omg du har alltid en ny bikini när du ska bada.:-O

2011-06-29 @ 07:50:34
Postat av: merimaa

omg!!bästa dagen hitills!!! <3

2011-06-29 @ 10:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0