ÅNGEST PÅ HÖG NIVÅ ASSÅ

Finns inte mycket och skriva eller jo det finns men grejen är att jag inte orkar skriva för jag är på dåligt humör.
Jag kom  hem för 1timme sen och jag är helt sliten, Känner mig fortfarande lite sömnig eftersom jag sov bara kanske 4timmar kändes det som. Ska röra mig mot köket och kolla om det finns något och äta sen ska jag duscha, vi får se vad jag hittar på sen.. Jag ville verkligen åka till vårbygård idag men nej nej...-.- otur som vanligt. Hoppas bara jag kan gå på kvälls festen. Puss<3

drop an comment
Postat av: E

Heard that u n serry aren't good friends anymore cuz of his new gf,is it true? answwer pls!muuuuaaawh

2011-07-03 @ 16:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0