I'm walking away

SHUEE ALLA  MINA KATTER!
Är inne på msn och camar med serry min så kallade romeo
haha driver men asså har så jävla tråkigt så jag sitter bara och
camar med honom och chattar med min bulle nyawa som har så
tråkigt, ska nog över hos henne senare men först måste jag hjälpa
till med disken och så..

Idag har det vart en tråkig fredag hitils..
kommer inte ihåg vad jag gjorde men det var
mest tråkiga lektioner idag och sista lektionen jag hade
var idrott och vi fick köra lite taekwondo med några killar
tråkigt det var tyckte jag aja nog om skolan- oviktigt snack
vi får se hur resten av dagen ser ut bless//juliette

haha jag och gi, tagen igår:-p

drop an comment
Postat av: Anonym

Har bara en fråga gillar du nån kille just nu?? :D

2011-01-21 @ 22:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0